SIK SORULAN SORULAR

Abonelik için gerekli bilgileri formda doldurmanız yeterli (aboneliğiniz siz iptal edene kadar her ay yenilenecektir).
Üye girişi yaptıktan sonra "Adresler" başlığına girip "Düzenle" diyerek adresinizi değiştirebilirsiniz. Ancak fatura adresinizi değiştirebilmemiz için güncel adresinizi [email protected] adresine e-posta ya da Instagram hesabımızdan DM atarak bildirmeniz gerekiyor.
Duyarsa miyavınız tırmalayabilir ama, iptal etmek için hesabınızda “aboneliklerim” bölümüne gidip, “aboneliği iptal et” butonuna tıklamanız yeterli ya da bize ulaşarak iptal etmemizi isteyebilirsiniz: [email protected]
instagram.com/miyavcomtr
0542 525 50 90
İlk kutunuzu hemen ertesi iş günü kargoya veriyoruz. 2-3 iş günü içerisinde adresinizde olacaktır. Sonraki kutularınızı da her ayın 10’una kadar almaya devam edeceksiniz.

3D Secure sistemi ve SSL güvenlik sertifikasıyla hiçbir aracı olmadan, ödemenizi doğrudan banka aracılığıyla tahsil ediyoruz.

Kutunuzun size ulaşması için, kartınızdan o ayın ödemesinin alınabilmiş olması gerekmektedir.Bunun için:
  • Kart limitinizin yeterli olması
  • Kartınızın online işlemlere açık olması
  • Kartınızın sanal kart olmaması
  • Kartınızın 3D’siz işlemlere açık olması
  • Ve son kullanma tarihinin dolmamış olması gereklidir.

Pandemi nedeniyle değişen kargo çalışma saatleri, dönemsel olarak teslimat sürelerini etkileyebiliyor. Öncelikle telefonunuza kargodan gelen bir SMS olup olmadığını lütfen kontrol edin. Bu SMS’te kargonuzun takip numarası bulunuyor. Takip numaranızla, kargonuzun takibini sağlayabilirsiniz. Eğer takip numaranız gelmediyse, bizimle iletişime geçebilirsiniz:

Alıcıya ulaşılamadığı için bize geri gelen kargoların ikinci gönderim ücreti, alıcıya aittir.

NEDEN MİYAV?

MİYAVLAR VE KUTULARI

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Bize Ulaşın 0542 525 50 90
Çalışma Saatlerimiz Hafta içi: 10:00 — 18:30